E-imza Yenileme Süreci
305
10:22
30.03.2021

Nitelikli Elektronik Sertifika (NES - E-İMZA) kullanan personelin sertifika geçerlilik süresi dolduğunda yapması gerekenler.

Sertifika geçerlilik süresi dolmadan 2 ay kadar önce KAMU SM tarafından e-posta adreslerinize bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

Sertifika geçerlilik süresinin dolmasına 25 gün kala e-onay işlemini tamamlamanız ve e-imza yenileme başvurunuzu e-onaylı olacak şekilde tamamlamanız gerekmektedir.

E-ONAY NASIL VERİLİR, TIKLAYINIZ.

E-İMZA YENİLEME BAŞVURUSU NASIL YAPILIR, BAŞVURU SONRASI E-POSTA FORMU TIKLAYINIZ.

Bu işlemler tamamlandıktan sonra İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Mebbis Yöneticisine e-imza yenileme dilekçesi teslim edilmeli ve bilgilendirme e-postası gönderilmelidir. Gelen e-posta ve dilekçeler toplanarak bir forma dönüştürülerek İl Milli Eğitim Müdürlüğünün onayına sunulacaktır. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Mebbis Yöneticisi KamuSM yetkilisi tarafından onaylanmayan başvurular geçersiz sayılacaktır. Bu nedenle başvuru yapıldıktan sonra e-postanın ve dilekçenin ivedilikle gönderilmesi önem arz etmektedir. e-posta gönderilecek olan adres: alapli67_mebbis@meb.gov.tr

E-İMZA BAŞVURU DİLEKÇESİ İÇİN TIKLAYINIZ.

 

E-onay verme, e-imza yenileme işlemlerini tamamlayıp, e-imza başvuru dilekçemizi İlçe Milli Eğitime ulaştırıp ve bilgilendirme e-postasını yolladıktan sonra 20-25 gün içerisinde yenilenen elektronik imza sertifikası tarafınıza ulaşacaktır. E-imza sertifikanızı teslim aldıktan sonra yapmanız gerekenler için tıklayınız.

Yayın Tarihi: 30.03.2021